CRM i sprzedaż
Budowanie relacji z rynkiem
CRM – Customer Relationship Management – brzmi technicznie, często zresztą ogranicza się do rozwiązań IT. Budowanie relacji z klientami – brzmi już całkiem inaczej. To klient decyduje czy nas wybiera czy nie. To on coś o nas myśli. To on, a nie my buduje nasz wizerunek.
Orientacja na klienta to hasło każdej firmy oferującej coś na zewnątrz. Często jednak to tylko hasło, za którym kryją się konserwatywne przekonania o manipulowaniu klientami.
W naszych projektach proponujemy spojrzenie na CRM od strony klienta. Uważamy, że ostatecznie tylko takie podejście przyczynia się do zwiększenia wartości firmy i budowania pozytywnych strategii.
Jednocześnie uważamy, że manipulacja klientami to droga na skróty, łatwizna będąca początkiem równi pochyłej zmniejszającej wartość firmy.
Fundamentem naszych projektów obsługowych czy sprzedażowych jest budowanie równowagi pomiędzy korzyściami firmy i klienta. Zamiast analizować różnice interesów, Staramy się poszerzać opcje korzyści.
Przykładowe projekty:
- Doskonalenie obsługi klienta – od zrozumienia klienta do standardów obsługi
- Pracownik jako ambasador firmy – warsztaty dla pracowników wykonawczych
- Telefoniczna obsługa klienta
- Audyt obsługi klienta – projekt badawczo-rozwojowy
- Budowanie standardów obsługi klienta – projekt doradczy
- CRM – zarządzanie obsługą klienta – warsztaty i doradztwo dla kadry
- Projektowanie jakości obsługi – procesy, organizacja, budowanie satysfakcji
- Doskonalenie obsługi w trakcie pracy – projekt coachingowo-doradczy
- Prowadzenie rozmów i prezentacji handlowych
- Sztuka wywierania wpływu na klientów
- Budowanie atrakcyjnej oferty
- Negocjacje handlowe zorientowane na relacje
- Obrona przed manipulacjami otwartość na klienta
