Kultura organizacyjna często wydaje się czymś ulotnym i abstrakcyjnym. Gdyby jednak przewrotnie stworzyć pojęcie „chamstwo organizacyjne”, to nagle każdy pracownik miałby coś konkretnego do powiedzenia.

Nasze projekty skierowane na podnoszenie efektywności organizacji koncentrują się na rozwijaniu świadomego udziału pracowników w procesach zarządzania oraz na transformacji relacji przełożony – pracownik.
Naszym celem jest odejście od „feudalnego” systemu zarządzania podwładnymi i przejściu do budowania organizacji partnerskich.  W sposób oczywisty staramy się budować autonomię pracowników i ich podmiotowe traktowanie uważając że tylko takie relacje obniżają koszty działalności zwiększając w ten sposób efektywność firmy

Przykładowe projekty:

  • Nowoczesny pracownik w nowoczesnym przedsiębiorstwie – warsztat z zarządzania dla pracowników wykonawczych
  • Pionek czy gracz – budowanie współudziału i ducha zespołowego wśród pracowników
  • Zarządzanie partycypacyjne – warsztat dla kadry
  • Wprowadzanie zmian z poparciem pracowników – warsztaty szkoleniowo-doradcze
  • Praktyczne aspekty kultury organizacyjnej – warsztat dla kadry
  • Wewnętrzne uwarunkowania efektywności firmy – warsztaty
  • Badania potrzeb i oczekiwań pracowniczych
  • Budowanie systemów partycypacji pracowniczej – projekty warsztatowo-doradcze
  • Budowanie „systemów wczesnego ostrzegania” – budowanie kultury porozumienia
  • Tworzenie projektów sugestii pracowniczych
  • Coaching zarządczy